Deep silence – Estrella del matí


 
Then only will you see it, when you cannot speak of it; for the knowledge of it is deep silence, and suppression of all the senses.

—Hermes (Lib. x .5-6)

 
……………………………………………………………………….

ESTRELLA DEL MATÍ

 

!Oh tu, la dolça, la dolçament distant!,

l’únic mirall de la meva tristesa.

Et sé tan lluny, en un cel tan llunyà

com el meu cor de l’amor que deleja.

 

Oh tu, gentil anunci de Llevant!,

ets el llindar del paradís perdut.

Sola en el cel de la primera llum,

inabastable i pura al punt més alt.

 

I encara Aquell que estimo és més enllà,

pro viu secret en mi, pel meu record,

Amor m’ha constel·lat el cor d’enyor

 

i sóc d’Amor en la fosca i en l’alba.

Últim estel, darrer del meu mirar,

herald dolcíssim d’una esplendor més alta.    

              Angels Gardella     

About amartingarcia

General surgeon (retired). Studied Western philosophy at U of Toronto. Afterwards interest turned to advaita vedanta and non-duality for past 20 yrs, plus a long interlude in Sufism coinciding with that period. Now contributing in ’Advaita Vision’ with regular posts and discussions.
This entry was posted in Poemas/cuentos. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

